Boj za dobre kadre je veliko lažji z modernimi pisarnami

Boj za dobre kadre je vse hujši in eden od lažjih načinov, kako jih pritegniti, so moderni poslovni prostori. Od ključnih ljudi v podjetju se pričakuje, da bodo večji del dneva v službi, zato je zanje delovno okolje še kako pomembno.

Številnim podjetjem je škoda nekaj več stroškov nameniti za najem ali nakup modernih poslovnih prostorov, še največja ugodnost, ki jo ponudijo zaposlenim je možnost parkiranja. Zato, da dobijo dobre kadre, morajo seveda ponuditi višjo plačo, pri čemer se ne zavedajo, da bi jih moderne pisarne prišle ceneje. Predvsem za mlajšo generacijo višina plače ni več tako pomembna, kajti mlade je najbolj strah, da jim bo v službi dolgčas. In dolgočasne pisarne so "odlična" popotnica za kaj takega.

Steklena stavba ni več dovolj

Lepa, visoka steklena poslovna stavba ni več dovolj. Zaposleni si blizu službe želijo tudi fitnes, v katerega lahko gredo takoj po službi, ali celo v času kosila, možnosti za zdravo prehrano, mreženje oziroma druženje z zaposlenimi v drugih podjetjih, ponudnike osebnih storitev (kozmetični salon...). Kar zadeve notranji interieri so trend čim bolj naravni prostori (zelenje, les), ki dajejo občutek bližine narave.

Po predaji ključev najemodajelc izgine

Na ameriški spletni strani HqO, ki združuje najemnike poslovnih prostorov, ugotavljajo, da najemodajalci poslovnih prostorov ne sledijo potrebam najemnikom. Z njimi zelo slabo komunicirajo, zato ne poznajo njihovih potreb in želja. Takoj, ko jim predajo ključe, se izgubijo. Že zgolj z boljšo komunikacijo, obveščanjem o ponudbi, bi imeli veliko bolj zadovoljne najemnike in s tem višjo najemnino.

Rezultati raziskave

Pri HqO so marca letos v večjih ameriških mestih anketirali 303 uporabnike pisarniških prostorov in prišli do spoznanja, da:
  • najemniki ne poznajo svojih najemodajalcev in upravnika poslovnih prostorov,
  • upravnik ni komunikacijsko primerno dosegljiv za najemnike,
  • najemniki niso seznanjeni z ugodnostmi, ki jih ponujajo poslovni prostori,
  • najmeniki si želijo mobilne aplikacije, s katero bi prišli v stavbo, parkirali, naročali hrano...
  •  
     

Kako najemniki komunicirajo z najemodajalcem?


13,5 % (telefon)


18,8 % (elektronska pošta)

69 % brez stika

3,9 % (spletni obrazec)

0 % (mobilna aplikacija)